Ubezpieczenie NNW 2022/2023

1. Zakres ubezpieczenia i wysokość świadczeń

2. Zasady zgłaszania świadczeń

4. Skrócony opis warunków ubezpieczenia (opis od poz. 1 do poz. 26 wybranych wariantów)

5. Ogólne warunki Ubezpieczenia wraz z tabelą oceny trwałego uszczerbku na zdrowiu

6. Postanowienia dodatkowe

Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem 1 września  2022 roku i obejmuje zdarzenia  objęte ochroną ubezpieczeniową w zakresie niniejszej umowy przez 24 H  do 31 sierpnia 2023 roku.

Początek roku szkolnego 2022/2023

               Uczniowie przybywają do szkoły na godzinę 8:00, a następnie przechodzą pod opieką nauczycieli do kościoła.

               Tego dnia dowozy do szkoły wyglądają następująco:

- Hamrzysko 7.30,

- Rosko Kolonia 7:40,

- Mężyk 7:13,

- Wrzeszczyna I 7:40, II 7:45.

               Odwozy o godzinie 9:40.

SZKOLNY ZESTAW PODRĘCZNIKÓW i ćwiczeń na rok szkolny 2022/2023

Pobierz tutaj

 

UWAGA

Uczniowie kupują tylko książki i ćwiczenia do przedmiotu religia i wychowanie do życia w rodzinie, pozostałe podręczniki uczniowie otrzymują ze szkoły w ramach dotacji dotacji celowej.

Informacja dotycząca zwiększenia stanu zaszczepienia dzieci i młodzieży

Główny Inspektor Sanitarny, działając na rzecz zwiększenia stanu zaszczepienia dzieci i młodzieży przeciw chorobom zakaźnym przekazuje rodzicom i opiekunom dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych materiały informacyjne.

Materiały w formie załączników do pobrania poniżej:

A4-_-covid-19_pl-003

A4-_-covid-19_ua

A4-_-krztusiec_pl

A4-_-krztusiec_ua

A4-_-odra_pl

A4-_-odra_ua

A4-_-polio_pl

A4-_-polio_ua

A4-_-wzw_salmonella_pl

A4-_-wzw_salmonella_ua

                          Obcowanie z literaturą piękną na łonie natury

W piątek 20 maja 2022 roku uczniowie klasy VII wraz z nauczycielką języka polskiego postanowili się wybrać na pobliską łąkę, niedaleko szkoły, aby poobcować z literaturą piękną na łonie natury. Wzięliśmy nieodłączne narzędzia potrzebne do wykonania tego zadania – książki z tekstem „Dziadów” cz.II, autorstwa Adama Mickiewicza. „Dziady” cz.II są utworem opisującym dawny obrzęd ludowy związany z przywoływaniem dusz zmarłych, w trakcie którego żywi pomagają umarłym w odzyskaniu spokoju ducha, a zmarli w zamian udzielają żyjącym przestróg i nauk moralnych na podstawie własnych doświadczeń.  

Różnokolorowe koce, wodę w bidonach, okulary przeciwsłoneczne i dobry nastrój – też zabraliśmy ze sobą. W międzyczasie pletliśmy wianki z mniszka. Potoczna nazwa mniszek  (mlecz), który tworzy charakterystyczne owoce, zwane dmuchawcami. Jedna z dziewcząt to prawdopodobnie przyszła florystka, bo wianki spod jej ręki okazały się być wyplecione z wielką dbałością i starannością o najdrobniejszy szczegół. Dziewczęta i chłopcy chętnie uczyli się sztuki, i  pletli wianki. Potem wrócili w nich do szkolnej ławy.

Pomysł okazał się strzałem w przysłowiową dziesiątkę, albowiem nie dość, że poznaliśmy  fragment dzieła wybitnego pisarza epoki romantyzmu, doskonale bawiliśmy i sprawdziliśmy się jako klasa, tekst czytaliśmy z podziałem na role. Każdy czytający wcielił się w inną rolę. Niektórzy odgrywali role chóru – ptaków, bądź ptaków nocnych. W role innych bohaterów : Guślarza, Józia, Rózi, Pasterki i Widma złego pana wcielili się również pozostali uczniowie. Wspaniała wiosenna sceneria, sprzyjająca pora roku i dobry nastrój sprawiły, że czuliśmy się odprężeni, otwarci i wypoczęci.  Mimo pędu codziennego dnia mogliśmy choć na chwilę przenieść się w inny wymiar.

Na łąkę zamierzamy wrócić już niebawem, może jesienią, z kolejną lekturą.                  

                                                                                                          Marlena Dubiał