- Odsłony: 585
Rozkład jazdy autobusów szkolnych w roku szkolnym 2020/21
DOWOZY
Mężyk – 7.13
Hamrzysko – 7.30
Rosko Kolonia – 7.40
Wrzeszczyna – 7.40
ODWOZY
Poniedziałek
Wrzeszczyna – 12.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 13.00
Wrzeszczyna – 14.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 14.45
Wtorek
Wrzeszczyna – 12.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 13.00
Wrzeszczyna – 14.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 14.45
Środa
Wrzeszczyna – 12.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 13.00
Wrzeszczyna – 15.25
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 15.25
Czwartek
Wrzeszczyna – 12.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 13.00
Wrzeszczyna – 14.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 14.45
Piątek
Wrzeszczyna – 12.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 13.00
Wrzeszczyna – 14.45
Hamrzysko, Rosko Kolonia – 14.45
- Odsłony: 582
- Odsłony: 831
Szanowni Rodzice
W związku z koniecznością wprowadzenia dziennika elektronicznego dla dzieci przedszkolnych, Państwa adresy mailowe zostały już dodane do bazy adresów w naszym dzienniku Vulcan. Od teraz możecie Państwo korzystać z dziennika elektronicznego, jednak warunkiem pomyślnego zalogowania się jest jeszcze utworzenie profilu, a to każdy z rodziców musi zrobić samodzielnie.
Powyższa informacja dotyczy rodziców, którzy do tej pory profilu nie zakładali, w tym również rodziców dzieci szkoły podstawowej.
W linku krótki film instruktażowy:
Dostęp do panelu tworzenia profilu, a następnie logowania z poziomu sprosko.pl – baner „Vulcan”.
W razie problemów proszę mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marian Obst
- Odsłony: 663
Regulamin zwrotu podręczników i książek wypożyczonych z biblioteki
Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Rosku
w roku szkolnym 2019-2020
- Wychowawca powiadamia rodziców przez dziennik elektroniczny o terminach i zasadach zwrotu książek i podręczników do biblioteki szkolnej.
- Zasady zwrotu wypożyczonych podręczników i książek do biblioteki szkolnej:
- Zwrot podręczników odbywa się wyłącznie w kompletach tj. wszystkie podręczniki ucznia z danej klasy.
- Z podręczników należy: usunąć foliowe okładki, zapisane ołówkiem notatki, zwrócić uwagę na czystość i estetykę książki (wyprostować pogięte kartki, skleić rozdarcia).
- Komplet podręczników należy zapakować w przezroczystą folię, torbę lub worek i opisać: tj. umieścić naklejkę zawierającą imię i nazwisko ucznia, klasa, wykaz oddanych podręczników oraz braki. Rodzic/prawny opiekun uzupełnia i podpisuje również oświadczenie. Wzór naklejki zawierającej listę podręczników i oświadczenie można pobrać tutaj: PDF, DOC. Ponadto zostanie on przesłany również rodzicom/prawnym opiekunom przez e-dziennik. Istnieje możliwość pobrania druku ww. naklejki przy wejściu do szkoły lub napisania go pismem ręcznym.
- Rodzice/uczniowie dokonują zwrotu podręczników od dnia 22. 06. 2020 r. do dnia 24. 06. 2020 r. w godzinach od 8.00 do 17.00. Rodzice/uczniowie pozostawiają pakiety z podręcznikami w wejściu głównym do budynku szkoły. Podręczniki od rodziców/uczniów odbierają pracownicy obsługi szkoły. W ten sam sposób należy dokonać zwrotu książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej oraz szkolnego stroju sportowego.
- Pracownicy obsługi przenoszą podręczniki do klasopracowni przypisanej danej klasie.
- Wychowawca klasy sprawdza dostarczone komplety podręczników, sporządza wykaz i przekazuje ww. do biblioteki szkolnej. W razie braków kontaktuje się z rodzicami uczniów.
- Podręczniki, płyty CD, książki wypożyczone z biblioteki szkolnej zniszczone lub zgubione rodzice/prawni opiekunowie zobowiązani są odkupić.
- Podczas zwrotu podręczników obowiązują zasady zachowania zasad bezpieczeństwa:
- nie wolno tworzyć zgromadzeń,
- zachować dystans przestrzenny (minimum 2 metry),
- rodzic/ uczeń dokonujący zwrotu podręczników powinien być w maseczce.
Dyrektor Szkoły Podstawowej
im. Powstańców Wielkopolskich w Rosku
W. Norkowska-Nawrot
- Odsłony: 648
Konsultacje nauczycielskie dla uczniów
Szanowni Państwo,
Drodzy Uczniowie,
przypominamy, że od dnia 25.05.2020 r. umożliwiamy konsultacje nauczycielskie dla klasy VIII.
Od 1 czerwca umożliwiamy konsultacje nauczycielskie dla wszystkich uczniów naszej szkoły.
Informuję, że do dnia 18.05.2020 r. chęć udziału w konsultacjach zgłosiło 7 uczniów klasy VIII i 4 uczniów z klasy VII.
Potrzebę konsultacji nauczycielskich rodzice/uczniowie zgłaszają wychowawcy klasy. Zakres konsultacji ustalają z nauczycielem prowadzącym zajęcia z danego przedmiotu. Harmonogram konsultacji ustala dyrektor szkoły w porozumieniu z nauczycielami.
I. Od dnia 25.05.2020 r. odbywać się będą konsultacje dla uczniów klasy ósmej z przedmiotów egzaminacyjnych wg harmonogramu:
Dzień tygodnia |
Przedmiot |
Czas trwania |
sala |
poniedziałek |
j. niemiecki |
11.00 – 13.00 |
sala nr 12 |
wtorek |
matematyka |
11.00 – 13.00 |
sala nr 6 |
środa |
j. polski |
11.00 – 13.00 |
sala nr 11 |
czwartek |
j. angielski |
11.00 – 13.00 |
sala nr 9 |
II. Od dnia 1 czerwca br. odbywać się będą konsultacje również dla zainteresowanych uczniów z pozostałych klas wg harmonogramu:
Dzień tygodnia |
Przedmiot |
Czas trwania |
sala |
poniedziałek |
EDB |
9.00 – 10.00 |
sala nr 13 |
poniedziałek |
geografia |
10.00 – 11.00 |
sala nr 13 |
poniedziałek |
j. niemiecki |
11.00 – 13.00 |
sala nr 12 |
wtorek |
matematyka |
11.00 – 13.00 |
sala nr 6 |
środa |
fizyka |
9.00 – 10.30 |
sala nr 8 |
środa |
j. polski |
11.00 – 13.00 |
sala nr 11 |
czwartek |
historia |
9.00 – 10.00 |
sala nr 13 |
czwartek |
WOS |
10.00 – 11.00 |
sala nr 13 |
czwartek |
j. angielski |
11.00 – 13.00 |
sala nr 9 |
Piątek |
informatyka |
9.00 – 10.00 |
sala nr 8 |
Piątek |
muzyka |
10.00 – 11.00 |
sala nr 8 |
W harmonogramie ujęto konsultacje z przedmiotów, którymi zainteresowani są uczniowie. W przypadku kolejnych zainteresowanych harmonogram może ulec zmianie.
Zasady konsultacji nauczycielskich
- Konsultacje nauczycielskie przeznaczone są dla uczniów i mają charakter dobrowolny.
- Celem konsultacji jest:
- pomoc uczniom z szczególnymi potrzebami edukacyjnymi,
- pomoc uczniom mającym trudności w opanowaniu wiadomości i umiejętności z danego przedmiotu,
- umożliwienie poprawy oceny.
- Uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia lub w tornistrze.
- Uczniowie nie wymieniają się przyborami szkolnymi między sobą.
- Należy ograniczyć aktywności sprzyjające bliskiemu kontaktowi pomiędzy uczniami.
- Uczniowie zachowują dystans między sobą wynoszący min. 1,5 m.
- Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów.
- Do szkoły może uczęszczać wyłącznie uczeń zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
- Uczniowie do szkoły są przyprowadzani przez osoby zdrowe, które zachowują dystans w odniesieniu do pracowników szkoły oraz innych uczniów i ich rodziców wynoszący minimum 2 m.
- Jeżeli w domu przebywa osoba na kwarantannie lub izolacji, nie wolno przyprowadzać/posyłać dziecka do szkoły.
- Rodzic lub prawny opiekun, wysyłając dziecko na konsultację, wyraża zgodę na pomiar temperatury ciała ucznia termometrem bezdotykowym w przypadku wystąpienia niepokojących objawów chorobowych.
- Uczniowie po przyjściu do szkoły dezynfekują ręce, myją je ciepłą wodą z mydłem.
- Na teren szkoły uczniowie wchodzą z zakrytymi ustami i nosem. Uczniowie są zobowiązani do zakrywania ust i nosa do momentu wejścia do klasopracowni. Po zajęciu miejsca w klasopracowni uczeń ma obowiązek ponownie zakryć usta i nos kiedy:
- podchodzi do niego nauczyciel,
- wychodzi do toalety i na korytarz.
- Rodzice wchodzący do szkoły, mają obowiązek dezynfekcji dłoni, zakrywania ust i nosa oraz nieprzekraczania obowiązujących stref przebywania.
Rosko, dnia 19.05.2020 r.
Dyrektor
Szkoły Podstawowej
im. Powstańców Wielkopolskich
w Rosku
Wiesława Norkowska-Nawrot